Aurora per a Personal Docent i Investigador (PDI) / AURORA FOR TEACHING AND RESEARCH STAFF - Vídeos

Aurora és un consorci d'universitats rellevants en recerca, profundament compromeses amb l'impacte social de les seves accions i implicades amb les comunitats del seu territori. L'activitat d'Aurora va començar el 2016 amb la visió general d’influir en el canvi social a través de l'excel·lència acadèmica i de la investigació. Altres prioritats clau d’Aurora són les de promoure la diversitat i la inclusió així com implicar a l'alumnat perquè lideri els processos d'innovació en l'ensenyament i aprenentatge. La URV va entrar a formar part d'aquesta xarxa l’any 2019. Aurora ofereix al PDI una plataforma i un marc institucional per a l'intercanvi, l'aprenentatge entre iguals i el desenvolupament de nous formats i projectes d'ensenyament i aprenentatge. Seguiu la nostra web www.aurora.urv.cat per mantenir-vos informats sobre les oportunitats de formació i mobilitat dirigides al vostre col·lectiu o contacteu-nos a aurora@urv.cat.